torsdag 4. oktober 2012

Ups, I did it again!

Jeg har gjort det igjen...

Altså forsøkt meg på farger.

Det gikk veldig bra det første minuttet, men så tok jeg et skritt tilbake, så på verket...og fikk fullstendig panikk.

Rommet det gjelder er verdens minste entré. Jeg tenkte som så at jeg bare måtte prøve ha litt farge på veggen et eller annet sted, og hva passet vel bedre enn den lille entréen som meget sjelden blir brukt?

Farger er ikke fint!

I tillegg var jeg litt kreativ da jeg ordnet med den fargen...den er nemmelig en symbiose av alle malingsrester jeg fant + litt kunstnerfarger for lissom å sprite opp stemningen litt.

Den nye malingen inntok etterhvert en merkelig konsistens. Den ble litt som en mousse, og jeg fikk den nesten ikke opp på veggen. Mulig det var høyere makter som forsøkte kommunisere med meg, og gi meg vink om at dette ikke var en god idé.

Eller det kan skyldes at jeg blandet vannbasert oljemaling og plain vannbasert maling...

















Vel vel, alt er iallefall dekket nå. Med hvit maling.

Nå må jeg bare legge hodet i bløt og forsøke finne på hva jeg skal gjøre med veggene, for det er jo unektelig kjedelig med skjoldete hvite vegger (orket bare male akkurat der jeg hadde malt med turkis fra før). Brystpanelet ser utrolig gult ut i forhold til den nymalte hvite fargen...



Summary: I have, despite of my anxiety of colours, painted my mini-hallway in the basement. After a few minutes I got really scared, closed the door to the little room and ran upstairs.

The next day I had a date with my boring, plain, white paint.
I love white, and the home is yet again a harmonious space...:-P

It will not stay white forever, but I need to come up with an idea....preferably a good idea...hm...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar